miércoles, 30 de enero de 2013

SAIOA 2013-1-29
GAU ETA EGUN

Ilargiak bere lana egiten zuen bitartean, gaueko jeitxiera polit batekin akitu dut eguerdiko bi jeitxierekin hasitako eguna!!!!!!!!!!

EGUNA



Egun polit baten hasera...



 Lagun paregabea  AUZA!!!!! Esker mile!!!


Ikuspegi ederra zuri-zuri


Pirineoak burutan beti...


Argazki polit bat!!!!!


Goizeko tontorreko ikuspegia


GAUA


21:54 h Ordularian!!Zin egiten dut , aste honetan kotxea garbituko dudala!!!! juajua!!!!

22:15h





Lehen errandakoa.... Bakarrik utziko ez nauen laguna!!!! AUZA!!!!


22:25h Larrakarte1180m -tik ilargia agertzen


Jada pistatik ateratak


Gaueko tontorreko ikuspegia


Bailarako etxe batzuen argiak...


Gaueko beitierako aztarnak


23:37h  Eskiak gorde eta ohera zurrunka batzuk egitera


4 comentarios:

  1. Ederra eta originala artista!!!!!

    Beti gauza bera esaten dut baina izugarrizko inbidie ematen didazue eskiekin ibiltzen zaretenak.

    Eman eurre!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Xabi esker mile!!!

      inoiz ez da berandu gauza berriak ikasteko....
      hemendik nere animoak bidaltzen dizkizut probatzen hasteko!!!

      Egia erran , jeitxiera eder batez gozatu nuen. Elur ona topatu nuen eta ez nuen frontalaren beharrik izan... jeje

      agur bero bat!!!

      Eliminar
  2. Aupa Arkaitz,
    Aste honetan gehiago ezta? Ederra izango da aurten Saioa.
    Uxue

    ResponderEliminar
  3. Uxue!!!

    Saioa jada ongi ezagutzen dut jejejeje, dagoen elurteakin,
    ea pixka bat aldatzen dugun...Auza, Antxola, Harrigorri... etxetik gertuago jiji
    noiz elkartuko gara irteeraba egiteko????( ez banaiz nahasten, uxue andereñoa zara, aste berdean egondakoa ez?????)jiji ez gaizki pentsatu...jejeje
    agur bero bat!!!

    ResponderEliminar